Subject: RE: 240318_EER2492UAS_30-31MAR_KL
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 13:18:44 +0200

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 20, 2024 10:41 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; Eve Härm
<[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: RE: 240318_EER2492UAS_30-31MAR_KL

Tere

Saadan järgneva NOTAM taotluse kooskõlastusele.

Ala lähim kaugus Läti piirist on üle 5km ning Viljandi purilennualast (G4)
jääb välja.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 20, 2024 8:37 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 240318_EERXXXXUAS_30-31MAR_KL

Tere!

Alla tunnus on EER2492UAS.

Lugupidamisega

Diana Krotova

SAR Vaneminspektor

Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond
+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 19, 2024 6:22 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eve Härm
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 240318_EERXXXXUAS_30-31MAR_KL

Tere

Palun tunnust ajutisele piirangualale:

A)EETT B)2403300900 C)2403311400

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 580843N 0252512E - 580849N 0253321E - 580712N 0253325E -
580711N 0253123E - 580429N 0253129E - 580425N 0252523E - 580843N 0252512E

NON-PARTICIPATING AIRCRAFT (INCLUDING UA) ARE NOT PERMITTED TO ENTER INTO
ACTIVATED AREA.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 533 12
552

F)SFC G)1700FT AMSL

Ala jääb Abja-Paluoja ning Karksi-Nuia vahele. Manusena kaart lisatud.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.